نقد و بررسی وهابیت review on wahhabism

الاستعراض على الوهابیة / نقد و بررسی وهابیت / review on wahhabism

نقد و بررسی وهابیت review on wahhabism

الاستعراض على الوهابیة / نقد و بررسی وهابیت / review on wahhabism

گنبد قبر عثمان

ابن کثیر دمشقی سلفی شاگر ابن تیمیه حرانی در کتاب معتبر البدایۀ والنهایه می‌نویسد:

وأما موضع قبره فلا خلاف أنه دفن بحش کوکب شرقی البقیع وقد بنى علیه زمان بنی أمیة قبة عظیمة وهی باقیة إلى الیوم قال الإمام مالک رضی الله عنه بلغنی أن عثمان رضی الله عنه کان یمر بمکان قبره من حش کوکب فیقول إنه سیدفن ههنا رجل صالح.

  
اما جای قبر عثمان. شکی نیست که او در حش کوکب در شرق قبرستان بقیع دفن شده و از زمان بنی امیه قبه بزرگی بر قبر او بنا شده است که تا کنون (قرن هشتم) باقی است. امام مالک گفته: به من خبر رسیده است که عثمان از مکان قبر خود در حش کوکب عبور می‌کرد و می‌گفت: به زودی در این جا مرد صالحی دفن خواهد شد!!!

این مطلب ثابت می‌کند که بنی امیه همگی مشرک بوده‌اند؛ چون بر روی قبر عثمان گنبد بزرگی ساخته‌اند و از دیدگاه وهابی‌ها این کار شرک اکبر است . صحابه و تابعینی که این قضیه را دیده‌اند و اعتراض نکرده‌اند، آن‌ها هم مشرک شده‌اند. مسلمانانی که تا قرن هشتم این گنبد را سالم نگه داشته‌اند، همگی مشرک بوده‌اند. خود ابن کثیر که این مطلب را نقل کرده و رد نکرده است، مشرک و اشاعه دهنده شرک بوده است.

همچنین طبق این روایت، عثمان علم غیب داشته و می‌دانسته که به زودی شخص صالحی (خودش) در آن جا دفن خواهد شد!!! . و چه قدر صالح بود این عثمان نعثل .
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد