نقد و بررسی وهابیت review on wahhabism

الاستعراض على الوهابیة / نقد و بررسی وهابیت / review on wahhabism

نقد و بررسی وهابیت review on wahhabism

الاستعراض على الوهابیة / نقد و بررسی وهابیت / review on wahhabism

توسل علمای اهل سنت به قبر

أبو الفرج بن الجوزی الحنبلی از بزرگترین محدثین أهل سنت و صاحب کتاب الموضوعات الکبری می باشد که تا امروز مورد استفاده و استناد اهل سنت قرار می گیرد.

ابن جوزی حنبلی می گوید: 

زمانی که از بیماری ام به فریاد آمدم و نتوانستم خودم را درمان کنم به قبر انسانهای صالح پناه بردم و برای اصلاح امورم متوسل شدم. پس در این حال لطف مولایم مرا به عزلت واداشت با آنکه آن را دوست نداشتم و قلبم بعد از نفرت به من بازگردانده شد و زشتی آن چیزی را که دوستش داشتم به من نمایاند


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد