نقد و بررسی وهابیت review on wahhabism

الاستعراض على الوهابیة / نقد و بررسی وهابیت / review on wahhabism

نقد و بررسی وهابیت review on wahhabism

الاستعراض على الوهابیة / نقد و بررسی وهابیت / review on wahhabism

ازدواج با خواهر

شیخ ناصر العمر : برای مجاهدین در سوریه جایز است که با خواهر خودشان هم ، نزدیکی کنند !!


شیخ ناصر العمر از شیوخ وهابی ساکن عربستان سعودی که از همان ابتدای آغاز درگیری ها در سوریه بر تبل جنگ و جهاد میکوبید، در آخرین سخنان خود که از شبکه وصال وهابی پخش شد گفت : مجاهدین عزیزمان در سوریه در صورت عدم وجود زنی غیر از محرمشان ؛ میتوانند با خواهران خود جهاد نکاح را به جا آورند و همبستر شوند ! وی در ادامه سخنانش به تمام جهاد گران در سوریه درود فرستاد و آنها را به ادامه جهاد با کفار تشویق کرد !!


شیخ ناصر العمر افزود : این روزها بعضی ها بر ما به خاطر این فتواها خورده میگیرند وما را مورد انتقاد قرار میدهند ! در حالی که این فتوی های ما برای افزایش روحیه و کمک به مجاهدین در سوریه است ، و آنها به جای این انتقاده ها کشتار و قتلی که توسط طرفدارن اسد میشود را مورد انتقاد خود قرار دهند.


متن فتوا
 

 

أجاز الداعیة السعودی ناصر العمر للمجاهدین فی سوریا جهاد النکاح مع محارمهم فی حال عدم وجود مجاهدات من غیر المحارم، واثنى الداعیة السعودی على المجاهدین فی قتالهم المتواصل ضد الة الکفر والظلام المتمثلة بالنظام السوری الایرانی بحسب تعبیره.


واضاف الداعیة من خلال کلمة بثتها قناة وصال المقربة من الحرکات الجهادیة المتشددة “أن البعض الیوم یسارع الى انتقاد فتاوى الدعاة التی تخدم اخواننا المجاهدین فی سوریا بینما لم ینتقدوا اجرام وقتل الاطفال والنساء فی سوریا”.

لینک خبر

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد